2010. április 9., péntek

NÉMETORSZÁGBAN VAGYUNK MIND

A fiúk 2010. 04. 07-én éjjel elindultak Ingolstadtba. Nem, nem autóért és nem spermüllözni.
Gördeszkázni szerettek volna. Sztem sikerült is nekik, bár az időtől nagyon féltünk. Én sem vagyok messze Tőlük (Immenstadt im vagy am Allgau) és ma Stuttgartban is jártam. Az idő jó volt, úgyhogy semmi sem menti meg őket a filmezéstől. Az én látogatásom a RECORD Clothing főhadiszálláson egyértelművé tette, mire van szüksége a magyar gördeszka társadalomnak.
Egy magazin címlapján láttam meg és AHA-élményként csapott belém:
Nincs Gördeszkás Kultúránk.
Illetve alakul.
Még kicsiben.
Van már Deszkás piknik, ami egy jó civil szerveződésnek feleltethető meg (nincs mögöttes üzleti szándék). Van már 7 rétegünk, OSG-nk, Erzsébet terünk, Bronzöntőnk, Éljen Május Elsejénk, kis háziversenyek és különálló sejtek, de valahogy a sok-sok szükséges alapanyag még nem érett össze.
Alá kéne gyújtani???

2 megjegyzés:

Jáger írta...

Én annyit tennék hozzá, hogy májusban lesz saját gördeszkás képregényünk is...;)

http://www.facebook.com/pages/Kerekesszanko/369113359004?ref=ts

sickweezcrew írta...

húúúúúúúhaaaaaaaaaaaaaaadejóóóóóóóóóó